Met de Wim Hof Methode meer aandacht ?

Voor mijn algehele fitheid, zowel fysiek als geestelijk
pas ik dagelijks de Wim Hof Methode toe
.

( Wim Hof Medthode (WHM) zie http://www.innerfire.nl)

* Onderhoud en optimaal laten functioneren van de bloedsomloop door koudegewenning.
* Onderhoud en optimaal laten functioneren van de zuurstofopname door ademoefeningen.
* Onderhoud van spieren, gewrichten en coördinatie door bewegings- en houdingsoefeningen.
* Onderhoud en verscherpen van de geest door gerichte aandacht, gevoel en meditatie.

Waarom pas ik WHM toe in mijn dagelijks leven?


- Ik heb zelf de keuze of ik een plofkip wil zijn of een kippetje in de vrije natuur.
- Ik neem de regie over mijn eigen lichaam.
- Ik ben zelf verantwoordelijk voor een gezond en sterk lichaam.
- Binnen de WHM vallen een groot aantal,voor mij bekende principes, op zijn plaats.
- Koudegewenning, diep ademhalen, meditatie en yogahoudingen zorgen voor een natuurlijke fitheid.
- Bestrijden van ontstekingseiwitten door aanmaak van cortisol versterkt het immuunsysteem.
- Ontzuren van mijn lichaam geeft ruimte voor meer energie en voorkomt stress.
- Ik hou van uitdagingen maar niet van uitdagingen die mij uitputten of mogelijk blesseren.
- In de WHM kan ik mijn gedrevenheid, commitment, focus en beetje extreme dingen doen kwijt.

Iedereen kan dit effect bereiken maar
daar moet je wel iets voor doen


Te beginnen met
- Iedere dag 15 minuten de basis ademoefening van de Wim Hof Methode uitvoeren.
- Starten met koud afdouchen van de voeten of direct volledig koud (af)douchen.
- Verwarming een graadje lager instellen.

AGENDA

- Januari 2015 beklimming Kilimanjaro in 36 uur.
- Februari 2015 wordt opleiding tot instructeur afgerond tijdens week in Polen.
- Vanaf februari 2015 inschrijfmogelijkheid voor individuele introductie, training en begeleiding in de Wim Hof Methode.

mjmm@xs4all.nl / 06 191 520 60
(meld je aan bij mijn facebook voor actuele mededelingen)